Alles over bestellen, ruilen en retourneren bij Wrap with Love

Bij Wrap with Love staat service voorop. Dat betekent dat langs kunt komen in onze winkel in Alkmaar. Graag voorzien we jou van vrijblijvend passend advies over het dragen van je kindje, draagdoeken, draagzakken, wasbare luiers en meer! Natuurlijk kan dat direct één op één in onze winkel, maar ook helpen we je graag online. Weet je niet welk product het beste bij je past? Stuur ons dan eenvoudig een berichtje en wij helpen je graag! Opsturen van producten is dan ook geen probleem!

Bestellen

Indien je voor 16.00 uur producten bestelt via WhatsApp op werkdagen, wordt jouw bestelling nog dezelfde dag verstuurd. Enkel door uitzonderlijke situaties kan het zijn dat een pakketje één dag vertraging oploopt. Dit is echter zeer uitzonderlijk en wij zullen je hier altijd over berichten.

Slechts enkele producten gaan op bestelling bij de leverancier, zoals de wasbare luierpakketten, bednest en de kinderwagens. Dit omdat deze producten speciaal voor jou worden besteld. Hierop is vaak slechts enkele dagen levertijd.

Betalen

Betalen gaat altijd via onze beveiligde provider Mollie. Na jouw bestelling via WhatsApp of mail, sturen wij jou een betaallinkje toe via Mollie.

Betalen in de winkel kan middels PIN, contant, Tikkie, VVV bonnen, VVV kaarten en Fashioncheque.

Verzenden

Daarna gaat jouw pakketje meteen door naar de post. Wij verzenden doorgaans met DPD of PostNL. Er worden verzendkosten gerekend bij bestellingen onder de €60,00. Natuurlijk ontvang je van ons een track and trace code, zodat je jouw pakket kunt volgen.

Niet tevreden na de online aankoop via WhatsApp of mail?

Natuurlijk hopen wij dat je tevreden bent met je aankoop. Maar is dat toch anders? Laat het ons dan even weten binnen 14 dagen na ontvangst van jouw pakketje. Belangrijk is dat je het product na jouw melding ook binnen 14 dagen retour stuurt naar: Wrap with Love, Prof. Van Der Waalsstraat 3G, 1821 BT Alkmaar. De kosten voor het retour zenden zijn voor degene die wil retourneren of ruilen. Producten dienen ongebruikt, ongewassen, netjes weer opgevouwen en niet beschadigd retour te worden gestuurd. Na ontvangst van jouw retour, zullen wij jou binnen 14 dagen het aankoopbedrag terugstorten. Dit recht heb jij als online koper, omdat je koopt op afstand en het product niet eerst hebt kunnen zien en voelen.

Hebben wij een fout gemaakt? Of is jouw product niet in orde? Dan nemen wij natuurlijk verantwoordelijkheid. Wij sturen je dan een label waarmee je een product kunt retourneren. Ieder geval zullen wij apart beoordelen.

Niet tevreden na aankoop in de fysieke winkel in Alkmaar?

In onze winkel ontvang je altijd gratis vrijblijvend professioneel advies van een (draag)consulent, zodat je een weloverwogen aankoop kunt doen. Wij rekenen hiervoor geen pasconsult of draagconsult. Dit hoort tot onze service om samen met jou uitgebreid te kijken naar welk product het beste bij jou en jouw kindje past. Hier nemen wij graag de tijd voor, zodat je altijd het best (passende) product voor jou en je kindje kunt uitkiezen.

Voor het passen, proberen en advies over draagdoeken en draagzakken rekenen wij geen consultkosten; onze diensten bieden wij hierin geheel vrijblijvend aan. Na het passen en proberen ben je er helemaal vrij in of je over wilt gaan tot een aankoop. Wanneer je overgaat tot een aankoop is deze weloverwogen en werkt ruilen of retourneren als volgt:

Heb jij iets in onze winkel gekocht en twijfel je toch over je aankoop? Neem dan gerust contact op. Soms is aanvullend advies of bijvoorbeeld het in- of bijstellen van een draagzak voldoende. Maar wil je het product liever toch ruilen voor iets anders? Dan ben je van harte welkom om langs te komen. Is het product waarvoor je ruilt goedkoper dan wat je hebt gekocht? Dan ontvang je voor het resterende bedrag een tegoedbon.

Wil je een product dat je in de winkel hebt gekocht retourneren? Dan ontvang je voor het aankoopbedrag een tegoedbon. Je kunt dan altijd later nog iets anders moois uit komen zoeken.

Voor het ruilen van een product of het retourneren van een product voor een tegoedbon geldt als termijn 8 dagen.

Producten die niet geruild of geretourneerd kunnen worden

Producten die uit hygiënisch oogpunt niet geruild kunnen worden zijn de Haakaa kolf tenzij de verzegeling van de verpakking niet verbroken is, spenen, flessen t.b.v. flesvoeding, haakaa tandenborstel en haakaa voedings- en medicijnspuitje, wasbare luiers, inleggers in de luiers, wasbare borstcompressen.

Andere producten die niet voor ruilen of retourneren in aanmerking komen zijn producten die speciaal voor jou op bestelling zijn geleverd. Zoals op maat bestelde pakketten wasbare luiers of op maat bestelde draagzakken of draagdoeken.

Vragen?

Heb je nog vragen over het bestelproces of andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op!