Alles over bestellen en aankopen bij Wrap with Love

Bij wrapwithlove.nl staat service voorop. Dat betekent dat je gemakkelijk online kunt bestellen of langs kunt komen in onze winkel Wrap with Love in Alkmaar. Graag voorzien we jou van passend advies over het dragen van je kindje, draagdoeken, draagzakken, wasbare luiers en meer! Natuurlijk kan dat direct één op één in onze winkel, maar ook helpen we je graag online. Weet je niet welk product het beste bij je past? Stuur ons dan eenvoudig een berichtje en wij helpen je graag!

Bestellen

Indien je voor 17.00 uur bestelt op werkdagen, wordt jouw bestelling nog dezelfde dag verstuurd. Enkel door uitzonderlijke situaties kan het zijn dat een pakketje één dag vertraging oploopt. Dit is echter zeer uitzonderlijk en wij zullen je hier altijd over berichten.

Slechts enkele producten gaan op bestelling, zoals de wasbare luierpakketten en de kinderwagens. Dit omdat deze producten speciaal voor jou worden besteld. Hierop is vaak slechts enkele dagen levertijd.

Betalen

Betalen in de webshop gaat altijd via onze beveiligde provider Mollie. Je volgt een compleet beveiligd betaalproces, zodat jouw betaling op veilige wijze wordt voltooid. Je kunt betalen met credit card, Ideal en VVV kaarten.

Betalen in de winkel kan middels PIN, contant, Tikkie, VVV bonnen, VVV kaarten en Fashioncheque.

Inpakken

Na ontvangst van jouw bestelling en betaling gaan wij aan het werk. We pakken jouw pakketje altijd in als een waar kado. Want ook al koop je het voor jezelf, het blijft leuk om een kado uit te pakken 😉

Verzenden

Daarna gaat jouw pakketje meteen door naar de post. Wij verzenden doorgaans met DHL of PostNL. Er worden verzendkosten gerekend bij bestellingen onder de €50,00. Natuurlijk ontvang je van ons een track and trace code, zodat je jouw pakket kunt volgen.

Niet tevreden na aankoop in de online webshop?

Natuurlijk hopen wij dat je tevreden bent met je aankoop. Maar is dat toch anders? Laat het ons dan even weten binnen 14 dagen na ontvangst van jouw pakketje. Belangrijk is dat je het product na jouw melding ook binnen 14 dagen retour stuurt naar: Wrap with Love, Prof. Van Der Waalsstraat 3H, 1821 BT Alkmaar. De kosten voor het retour zenden zijn voor degene die wil retourneren of ruilen. Producten dienen ongebruikt, ongewassen, netjes weer opgevouwen en niet beschadigd retour te worden gestuurd. Na ontvangst van jouw retour, zullen wij jou binnen 14 dagen het aankoopbedrag terugstorten. Dit recht heb jij als online koper, omdat je het product niet eerst hebt kunnen zien.

Hebben wij een fout gemaakt? Of is jouw product niet in orde? Dan nemen wij natuurlijk verantwoordelijkheid. Wij sturen je dan een label waarmee je een product kunt retourneren. Ieder geval zullen wij apart beoordelen.

Niet tevreden na aankoop in de fysieke winkel?

Heb jij iets in onze winkel gekocht en ben je er toch niet helemaal blij mee, dan kun je een product altijd ruilen binnen 14 dagen na aankoop. Is het product waarvoor je ruilt goedkoper dan wat je hebt gekocht? Dan ontvang je voor het resterende bedrag een tegoedbon.

Wil je een product dat je in de winkel hebt gekocht retourneren? Dat kan ook. Je ontvangt van ons dan een tegoedbon voor het hele aankoopbedrag.

Producten die niet geruild of geretourneerd kunnen worden

Producten die uit hygiënisch oogpunt niet geruild kunnen worden zijn de Haakaa kolf tenzij de verzegeling van de verpakking niet verbroken is, spenen, flessen t.b.v. flesvoeding, haakaa tandenborstel en haakaa voedings- en medicijnspuitje.

Andere producten die niet voor ruilen of retourneren in aanmerking komen zijn producten die speciaal voor jou op bestelling zijn geleverd. Zoals een Greentom kinderwagen, Ergobaby kinderwagen en op maat bestelde pakketten wasbare luiers.

Vragen?

Heb je nog vragen over het bestelproces of andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op!